Att glömma eller förglömma

Ehehe.

Idag åkte jag till stallet tidigt, redan halv 10. Red skrotlok och det gick BRAAAA.
Jag har glömt hur jäkla känslig den hästen är alltså.. Jag gjorde halt, sen hamnade jag lite snett och då började han gå berserkargång(?) över hela banan. Haha. Skitförbannad blev han. Fram, halt, fram, halt, fram, halt.. Sen började han skaka på huvudet och hoppa runt som ett annat popcorn. Lilla skrutt! Haha
Älskar den hästen. Verkligen!  

Sen hjälpte jag Sussi lite med Svörre, eller hjälpte och hjälpte. Jag stog och tittade på och kommenterade lite hit och dit.
Hon är så duktig Sussi!! Världens goaste människa tror jag.

Ut med hästarna igen, de galopperade iväg på rad allesammans.

Åkte hem en sväng till mormor och åt, grillat! Mums!!
Sen övningskörde jag. Haha, jag hade slagit i huvudet HÅRT i hammocken innan. Hoppas det berodde på det, för jag körde typ som en.. kratta. Till och med paps tyckte att jag körde alldeles för fort. Det är inte bra. HAHA
Hämtade in Svörre och Lok, nu står de inne under natten eftersom de har så himla känsliga magar.
JAPP.

Nu sitter jag här och har precis skrivit klart mitt fula jävla tal. Det kommer inte gå bra. Nä. Skit också.. :-(
Jag börjar bli deprimerad igen.

PUSS OCH KRAM HELA STAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0