Bjäbb bjäbb Frida

Idag tog jag ut Lúkas på en sväng i skogen.
Gick jättebra, han var superpigg och glad. Sen helt plötsligt exploderade han!
Från 0-100 rätt in bland träden. Jag fastnade i en gren och åkte av () och han for runt som en tok runt mig.
Lugnade honom och hoppade upp igen, men han var redo att explodera igen så efter en stund hoppade jag av. Jag fattar ingenting vad som hände
Har lite ont i ryggen och ett svullet finger, men annars är der bra!

Min lilla häst!

Justja. Jag förstår ingenting och ska ha mattenationella på tisdag.
Jag kommer inte att klara matte b. Jättekul. Verkligen. Puss på stjärten frida.
Jag fick nog hjärnskakning. Kan man skippa provet då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0