Det sitter något i mitt öga.

Den här dagen har börjat halvbra. Vaknade alldeles för tidigt (6.40) av att mamma väckte mig.
Var bara på med kläder och ut till hästarna. Vi släppte ut dem, en jäkla massa bock och brall! 
Jag började med att fylla på vatten och mamma mockade på en gång, skönt att ha det gjort faktiskt.
Har så himla mycket att göra ikväll.. Usch. Inte kul alls!

Sen åkte jag hem, fick sågspånsmacka (förmodligen lika många kalorier som en sågspånsskiva med..) av mamma och så började jag med flash. Jag ska lovat mig själv att aldrig hålla på med flash när inte min vän flashexperten är i närheten.
Datorn var faktiskt ruskigt nära döden ett tag.

När aggressionerna släppt insåg jag att tiden runnit iväg, packade ner datorn och SPRANG ut till cykeln, bara för att komma på att det bara tar 5 minuter att cykla och att jag skulle vara i skolan tio minuter tidigare än vanligt. Skitsamma tänkte jag och trampade på.

Och nu sitter jag här. I skolan. Suck.
Ska jobba klart den där flashgrejen, redigera en eller två bilder (ska ha fotoutställning typ. på mediefestivalen som skolan har.. (Y) Suck) och sen SLUTAR JAG!

En fläskkaré med plommon, var allt jag ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0