En irritation i vardagen.

Flash. Ett riktigt skitprogram. Det hörs på namnet.
Jag hatar det. Det är ett meningslöst, astråkigt, skitkomplicerat program som gör att man bara vill kasta ut datorn genom fönstret, springa ner (eller åka hiss, det beroende på hur lat man är), hoppa på den jävla datorn, skrika lite, hämta en bil och köra över den typ 8 gånger, hoppa på den lite till och sedan slänga den hårt i marken.
Sådana känslor väckes när man har jobbat en jävla massa i flash och det beslutar sig för att inte funka.

Elin har varit jätterolig idag, HAHA. Hon har sagt massor med skojjiga saker.
Citat:
"Ska du inte ha en macka sofia? Den är ju vegetaaarisk" haha jag höll på att dö.

Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag. Eller egentligen mycket.
Ritat en ev oxnö-logga, fixat den jäkla flashportfolion(!!!!!!!!!! blä!!!!), ätit en pollypåse med elin (fredagstradition ;-)), druckit en lokaflaska - mums, gjort nationellt prov i engelska (HAHA, är man bäst eller...), halvsovit och gått på toa.

Det är typ allt jag gjort idag. Nu är klockan 15.02 och OM 43 minuter är jag fri - i 2 dagar :D
FETT.

Fan. Kom nyss på att vi har naturkunskapsprov på måndag..

/Frida - som igår var i närkamp med en tuppjävel. TIHIHI
HAHAHA jag har varit jätterolig och skickat jätteroliga MMS till Sofia idag. HAHA

Kommentarer
Postat av: S

hahahaha flash <3

2009-05-16 @ 11:10:11
URL: http://www.sofia-ling.deviantart.com/
Postat av: Tessan

Haha, åka hiss och sen stampa på datorn? hahahah

2009-05-19 @ 06:15:12
URL: http://medsoleniogognen.blogg.se/
Postat av: Frida

SÅKLART MAN VILL! ;)

2009-05-19 @ 14:35:28
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0