Huvudvärk och regn, perfekt kombination.

Inatt kunde jag inte sova, gick och la mig runt halv 12. Det brukar jag göra så det var inga problem.
Men sen så blåste det för mycket från min AC, jag blev irriterad och tryckte ut slangen genom fönstret.
Det gick inte bra. Jag kunde inte stänga fönstret, och jag kom på NYSS att det inte är stängt. Fan.

Vaknade flera gånger inatt; det var fuktigt, . Jag har allvarligt sömnproblem förfan. JÄMT vaknar jag på nätterna.
Sen la jag huvudet på kudden och då ringde den j--vla klockan! Grrr.
Var tvungen att snooza 10 minuter (varför är det alltid skönast att ligga i sängen när man ska gå upp?), sen kastade jag mig upp och hopp in i duschen. Gud vad jag älskar att duscha på morgonen alltså.. Så underbart!

Sen hittade jag inga byxor så jag var illa tvungen att ta mina otvättade, häststinkande, gylf-ur-funktion byxor. :-D
Men sköna är dem iaf. Fick leta rätt på en längre tröja bara.

Iväg till skolan, försenad som alltid, och insåg att det regnade kraftigt när jag kommit en liten bit. Sprang hem igen (suck) tog ett paraply, knallade iväg och insåg att det seriöst var det vidrigaste paraply jag sett, sprang hem och bytte och på den vägen var det. Jag knallade in i klassrummet 8.43 (vi börjar 8.45) och nyss insåg jag att vi börjar NU. Kanonkul.
Jag har rejäl jäkla huvudvärk nu.

Idag är det tänkt att jag ska rida Loksnok och Skuggi samt hjälpa Sussi när hon ska rida.

HA nu steg huvudvärken yttligare, vi ska tydligen ha prov nästa vecka. Det var 5 sidor långt. Typ sammanställning av allting som vi redovisade. Mitt blev typ 2 meningar. HAHA underbart.

Jag har vaknat på fel sida idag tror jag.

Det har nog inte min vän Lingan, hon verkar positiv. Yayy!
None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0