It's what we wish to do...

Aqualåt i huvudet! Usch. Kommer ihåg när jag var liten och dansade runt på dagis till Barbie Girl.
Usch så pinsamt :-D

Väcktes halv 8 av mamma, ut till stallet och släppa ut hästarna - mycket glada hästar ska tilläggas!!
Galopperade iväg och lade sig ner och rullade på en gång. Sen bock och bus iväg.
Fy Lúkas, du FÅR INTE SPRINGA.

Åkte hem och satte på datorn, kom på att jag var långt ifrån klar (observera att klockan var 8.26, jag skulle gå 8.30) så jag gjorde världens James Bond-hoppen, rullningarna och ja gud vet allt, in på toa och fixade i ordning mig.
Gjorde de otroligt coola rullningarna tillbaka, upp med håret i tofs. Shit är klockan redan 8.32?
Slänga ner datorn, leta reda på matteboken, springa ut (genade igenom det dyngsura gräset - inte bra med tygskor) och kasta sig på cykeln, krockade med en parkbänk och SEN stog jag där utanför där jag skulle. Döm om min förvåning när inte Camilla var där!
Ringde henne, hon var på G. Klockan var vid det här laget 08.37. Ajaj.
Hon kom 8.40 och sen cyklade vi i en jävla fart. HA "Äh dom får faaan flytta på sig" ;-)
8.44 var vi i cykelstället! Upp till klassrummet, parkera arslet och precis när man börjar hämta andan kommer läraren in "Näe, det är ingen lektion idag, läraren är sjuk". UNDERBART. Fyfan vad irriterande säger jag bara, stress JÄMT och ständigt. FÖR INGENTING!!
Nu ska jag göra klart mina fotorester för sen ska jag gå HEM. Underbart, underbart, underbart.

Ikväll ska jag ta spruta. Inte roligt alls. Usch.

Nu ska jag posta inlägget, krånglar det ska jag strypa den jäveln.

Kommentarer
Postat av: Tessan

vrfr spruta?

2009-05-20 @ 15:30:26
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Frida

Mot fästing-grejs. ONT i armen idag! HAHA :P

2009-05-20 @ 21:22:11
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0