Pannkaksklumpar och avskurna fingrar

Idag har vi haft sovmorgon till klockan 12.45, jätteskönt och välbehövt! Vaknade 10.00, heeelt utvilad :-D

Vad har hänt mera? Jo. Jag ville inte äta frukost (läs orkade inte) så jag gjorde pannkakor till brunch (vid 12.00). Det gick.. inte så bra, det blev pannkaksklumpar i början !!
Efter de misslyckade pannkakorna så lyckades jag väääldigt bra dock, 4 st helt perfekta pannisar. FRIDA GOES PROUD!!

Skolan har varit slapp, jag och Ellinor har fotat den där bilden (och jag har sett att jag har MVG i foto :-O Det var säkert någon annan) och jag har limmat, skurit och monterat mina bilder som man skulle ställa ut. Nu är de uppe och det är skitbra!! :-D

Imorgon börjar vi klockan 13.00.. Undrar vad man ska hitta på att laga imorgon då...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0