Att stampa en grop,

Idag var veterinären ute..
Hur gick det då? Det gick inte alls. Typ. Vi står kvar på exakt samma ställe som innan.
Han är klart halt på båda frambenen. På alla fyra hovar hade han en "fångrand", men han har inte fång (en fångrand är bara ett tecken på ändring i ämnesomsättningen, dessutom så röntgade vi från olika vinklar och det såg helt normalt ut). Jag gav mig inte förrens vi hade röntgat hans bakknän heller, men det visade ingenting. SKÖNT. Då kan man utesluta det.
Han ska vila, äta medicin och ut och promenera 5-10 minuter per dag.
När veterinären hade åkt satt jag med tårar i ögonen innan jag släppte ut pållen min. Jag tycker så himla synd om honom, om vi bara VAD det är... Hur dåligt eller hur bra det nu än är.

Det är så jäkla tråkigt det här. Min finaste, bästa, underbaraste vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tog ni prov för borelia?

2009-05-15 @ 07:52:51
Postat av: Frida

Bad om det, men hon totaldissade mig!! :S

"Det är inte bevisat att det är det, utan det är bara att de träffat på en smittad fästing" blabla..

:(

2009-05-15 @ 07:57:22
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0