19 smackningar och en jävla massa prat.

Vi har suttit och lyssnat i över 1 timme. Först kom SYO in och pratade massor om att studera.. Hon har en (rent ut sagt) jävlig irriterande grej för sig - smacka med tungan efter var och varannan mening.
Det stör mig och det gör att jag börjar räkna hur många gånger - drygt 19 gånger på 30 minuter.. Tänk. Usch.

Nu fortsattes det med Samhällskunskapen, det är det vidrigaste ämnet på hela veckan. Till och med religionen är roligare.
Baaaaaaara massa prat. Irriterande, väldigt irriterande.


För att förklara min bitterhet så är det tisdag och lovet tog slut idag. Jag vill inteeeeeeeeeee.

Vad mer? Jooo, mina gullehästar är bäst just nu. Skuggi är världens goaste ponny-ridnings-häst. Elin älskade honom :-)
Fylkir är duuuuktig. Vi börjar få upp tempot i tölten nu !! Och Loket är bara gulle-han <3

Hehe, osammanhängade text. Vi rättar till'et nån annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0