10 things I hate about you.

Ha. Jag har inte bloggat på ett tag. Men det gör jag ju nu :-)

Imorse cyklade jag till skolan, något jättestressad och hamnade självklart bland alla tågmänniskor = KÖ TILL HISSEN.
Satan. Nåja, jag stod där och väntade utan att klaga och hamnade såklart bakom en parfymindränkt fjortis.
Mm. Kul. Jepp. Huvudvärk ? Nää vadå ? Tror ni det blev bättre, feeel.
Sen kom äntligen hissen och jag älgade på, bara för att bli stoppad av en tjej på kryckor, som SLÄPPTE FÖRBI massor med människor. Liksom, HALLÅ vad är det för sätt ? Först till kvarn säger jag!
Så jag stod där i parfymstanken, irriterad och tryckte mig in i hissen och funderade ut en hemlig plan. Jaa, då kom jag på den allra bästa.
Storbloggaren, JAG, ska hämnas genom att skriva med tjejerna på min 10 saker jag hatar-lista! HA.

Då kör vi.

10 saker jag hatar - onsdag.

• Människor som stinker parfym
• Folk på kryckor
• Folk som inte tar för sig utan släpper fram folk (EXEMPELVIS I HISSEN)
• Onsdagar
• SMHI
• Att det är så djävulskt kallt i klassrummet
• Att jag inte kommer på något sätt att irritera någon
• Den här listan..
• Att tiden går så långsamt
• Att jag ständigt är stressad.. MHM.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0