En verklig dröm..?

Jag måste bara få berätta en sak ! Det är sjukt otäckt.
I går kväll kom mamma in i mitt rum med min telefon och sa "du glömde den där nere".
Jag bad henne stänga av den, men hon kunde inte det så jag skulle göra det själv. Vilket jag gjorde.
"Lägg den där" sa jag och pekade på min byrå, vilket hon gjorde.

I morse när jag vaknar hittade jag mobilen nere i vardagsrummet, där jag glömde min telefon igår kväll.
Påslagen.

Alltså. Antingen har jag drömt något som kändes tväräkta. LÄSKIGT!! Skitläskigt rent ut sagt.


Just nu sitter jag och skriver om första världskriget, har fotohistoria. Ja, det där lät asskumt men så är det!

Igår rakade jag Skuggi, det gick bra men det blev liiiite ojämnt. Men det funkar.
Fick inte klippa så mycket jag ville (av mamma och pappa) men det löser sig. Muahaha.

Nu ska jag jobba, det snurrar i skallen.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0