Förbryllad.

Jag är sjuk. Jag mår illa, huvudvärk och har inte sovit på hela natten.
Jetekul.



Nu till anledningen varför jag inte kan sova (förutom att jag mår illa och har huvudvärk), jag tänker.
Jag har tänkt, funderat och tänkt lite till. Klickade runt, såg bevis på en sak trots att jag redan i magen visste.
Jag är inte ledsen. Inte arg. Absolut inte arg. (Ärligt, det är ingen ironi!)
Men jag är så enormt förbryllad. Varför ljuger folk för mig? Det är väl bara säga rakt ut om man ändrar sig eller inte vill. Jag hatar att tvinga folk till saker!
Så varför hitta bortförklaringar och ljuga, för att sen se mig rakt i ögonen?

Nej jag är verkligen inte arg. Bara besviken :(

Jaja. Nu släpper jag det.
Jag har ivf världens flottaste häst. Så det så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0