Undrar hur många hjärnceller som bränts av idag.

Jo, för nu har jag jobbat stenhårt!! Ska bli klar med esteten idag tänkte jag, nu är det ju bara 1 vecka innan jag slutar skolan och åker till Island!! Ska bli sjukt spännande.

Elin sitter här och klagar över att hennes syster vill komma in här på JB och gå Entreprenör.
"Åh nej inte två Elin här på skolan"
"Vaddå? Hon heter ju inte Elin heller.. Hon heter ju nåt annat"
Suck. Haha

Vad händer senare?
Efter skolan ska jag åka "linje 12 - Vallby via centrum ankommer nu" och åka till mormor. Ska fortsätta högtryckstvätta alla mina saker så att alla bakterier dör. Hm.. Förutom att hälften av sakerna gått sönder pga trycket så är det bra förövrigt. Haha. Mina vita saker blev vita igen!
Tänkte tömköra min häst på grusvägen senare, göra mycket lösgörande. Sen tänkte jag göra små volter så som Tessan lärde mig för att lösa upp hans bakkärra och se om han inte vill vila på benet lika mycket som på det andra. Han var spänd över en muskel i ryggen igår och ömmar om man trycker. Masserade och tillslut slutade han reagera på det. Hoppas det inte är någon fara, stackarn. Nåja.

Sofia vill ta en promenad men jag orkar inte. Ska ladda mina geniknölar och fortsätta skriva på den här jäkla portfolion.

Tjingeling potatissallad.


image16

Kommentarer
Postat av: Camilla

"Elin sitter här och klagar över att hennes syster vill komma in här på JB och gå Entreprenör.
"Åh nej inte två Elin här på skolan"
"Vaddå? Hon heter ju inte Elin heller.. Hon heter ju nåt annat"
Suck. Haha"

hahaha va nog bland det roligaste jag har läst xD

2008-05-27 @ 09:22:38
URL: http://annachristel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0