En blogg i tystnad.

Typ. Hahaha, djup rubrik?

Imorse fick jag ingen sovmorgon inte, nänä. Vaknade halv 8, skulle till stallet. Hade skickat SMS 5 på morgonen "Norska negrer, läskigt!" ??!
Jag har kommit på att jag faktiskt drömde om två norska negrer som kom till vårt hus, mamma fick panik och låste dörrar och ja allt. Vilket självklart gjorde mig livrädd. Tillslut var de där grabbarna inne i huset iaf och vi fick inte ut dem.
Tillslut drog de upp en kniv och jag vaknade av ett stick i magen. Så jag antog att jag dog. Låg och skakade i sängen vart fall!


Superfin bild jag hittade på Börkur och mig, tagen av Zannasfoto!

Åkte anyhow ut till hästarna och gjorde rent Fylkirs ögon - han såg förjävlig ut på ren svenska. Igår var han jättesvullen (fått av sig flughuvan och flugorna är drygt en miljon per levande varelse..) och idag kom det ut massor med gul gegga! Snuskigt :(
Tvättade rent det noga och efter ett tag kollade han heeelt normalt och såg pigg ut. Slängde på honom Lúkas superbra flughuva och Lúkas fick sin gamla (som hållt i snart 3½ år..) på sig. Ja, det är inte lätt!
Släppte ihop dem med flocken, där nya Riddari var, och Fylkir och han rök ihop REJÄLT. Jävlar i min låda vad de kastade sig på varandra, sparkade och skrek. (Men flotta var dem, och Fylkir var smal! ;))
Sen blev de kompisar. What ? Liksom.. Humörsvängningar?
Lúkas gick emellan de stridande några gånger men sen orkade han inte bry sig något mer. Haha!

Ikväll ska jag - Skuggi och Mathilda - Fylkir rida ut en sväng. Hon ska få låna Fylking Sverige, han är så jäkla go den hästen och ja.. kan vara skönt för han å slippa mig någon dag också ;)
Vi siktar på löten på torsdag :)

Nu - .. Eh... Ingenting än så länge. HAHA. Men men.
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0