Frida gör en mössa.

Hehe, snacka om att jag är aktiv bloggare idag.

Först och främst måste jag berätta att min mobil har gått sönder. Det är en spricka i displayen (woops) och den funkar inte. Alls. Så jag är okontakbar just nu.. :(

Nu så har vi samhällskunskap, det tråkigaste ämnet på hela veckan (suck) men idag fick vi prova och beställa våra Studentmössor!!!!
Jag har gjort en i en ny modell, som luktar gott dessutom ;-), med gulddiamant, guldband och så står det "Frida LS " *diamant* "IT-Media" och på baksidan i vitt står det "John Bauergymnasiet" :D
Funderar på att även lägga till "2010" på baksidan, men vi får se! Beställde även ett champagneglas där det står Frida LövgrenSuvanto ingraverat samt en penna för att skriva i mössan på folk. Ja herregud, nu är det verkligen sista året i skolan..

Igår red jag Skuggi i paddocken barbacka på hackamore. Han var super kanonduktig och töltade varv på varv och jag bara log ! Fina, duktiga hästen. Ikväll blire ett pass till.

Fylkir och Lúkas ska bara på promenad, det räcker för dem :-)

Mer sen, måste jobba.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0