My babes !

Idag började jag med att rida min underbara Lúkas. Han var så duktig !!
Jag skrittade runt och flyttade i skänkelvikning och mest lösgjorde honom.
Han hade riktigt mycket (positiv) vilja och energi och vi tog en töltsträcka.
Jag bara skrattade, vilka myrsteg han tar (mot Fylkir/Skuggi :-D).

Åkte iväg och hämtade Mathilda (Matti) och hon fick rida Skuggi först.
Han var på dåligt humör och testade henne väldigt mycket, han "hotade" med att sticka och blev riktigt stark.
Vi bytte då hästar och jag tog upp kampen med Skuggi, vilken han nästintill gav sig i. :-P
Hon red Fylkir jättebra så det var kul att se!!

Imorgon blir det en långritt på 2-3 timmar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0