Pappa - min nya idol.

Imorse väcktes jag 7.03 av att mamma kom in i rummet och sa "upp och hoppa, du ska med till hästarna".
Jaaa..happ.

Var bara klä på sig, springa ut till bilen och åka iväg (med pappa).
Jag pussade på Lúkas, tog med Svördur och lite hö ut och under tiden såg jag hur pappa började leda ut hästar.
HEJA PAPPA; ett steg närmare topptränare ;-) (Om jag inte skrivit det förut, så brukar han ge mig instruktioner. Hur bra dem är, det är en annan historia :-))

Jag släppte ut resterande hästar och trallade lite med vatten och sånt.
Sen åkte vi hem, jag kastade mig in i duschen, klädde på mig och drog till skolan.

Nu sitter jag här, ska skriva blogg på beordran (hur fan man nu stavar det) och det finns NOLL inspiration.

Nu ska jag kila.
TJINGTJOCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0