Vänster höger vänster höger, fram hem och så vänd.

Hehehe.

Idag kände jag inte för att rida, så jag hittade på annat. Bidde att klippa Skuggi, ta ut Fylkirs papilotter (med andra ord alla kardborrar ur luggen), hämta in Lúkas och så gick vi ut på promenad.
Yes, det var jag - Fylkir/Skuggi, mamma - Lúkas och Sussi - Svördur, bidde en riktig powerwalk.
Fast, så gick vi på vägen och det kom en bil. Skuggi skulle INTE röra sig ur fläcken, så jag tog Lúkas som helst av allt parkerar i baken på Fylkir och mamma tog bråkstaken.
Knallade på och helt plötsligt tänker Lúkas MMM gräs och Fylkir tänker uppenbarligen detsamma - bara det att de går åt varsitt håll. AJ MINA ARMAR!!!

Vi gick hem sen igen över stubbåkern (ÄLSKA!!) och så fick de gå ut igen en sväng.
Skuggan stod och sparkade sig under magen och jag kände efter, han har börjat fått ett litet sår där.
Jag är inte den som är den så han fick på sig ett eksemtäcke (även om han absolut inte har eksem) med magplatta för att skydda från alla äckliga myggor..

Snoken står inne och Fylkir fick hålla Skuggi sällskap.

Imorgon åker vi till Riddarhyttan - transporten är packad :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0