Today is history

Hm.. Slarv? Eh.. ja lite va.. Ska dra livet just nu i korta drag.

* Lúkas och jag står (som nämnt i förra inlägg) nu på stall oxnö i barkarö! Det är ett kanonstall som vi trivs i så oehört mycket. Han har egen box och står inne drygt 5 dagar i veckan. Tror både han och jag tycker det är skönt att kunna sova lugnt i snöstormarna :-)


* I tisdags fick jag bilder på Óskadís från Island som Elvar tagit! Yaay! Hon är så fin min prinsessa. LÄNGTAR tills hon blir stor.

* Mitt företag har kommit igång - www.fridalovgren.se <--- Kolla in!!

* Jag har minst 1 häst om dagen att jobba med :-D Svinkul!
Igår tömkörde jag Lúkas och Glampi, i förrgår red jag Hrói och Börkur, i förrgårgår tömkörde jag Lúkas.
Men Idag jobbade jag Svördur från marken. Satan vilken underbar häst att jobba med alltså.
Vaken, känslig, envis men han ger så oehört mycket såfort man gör rätt eller hittar knapparna. En underbar häst Sussi köpt :-)

Imorgon ska jag hämta kameran igen så jag kan fota Gandur också.. Måste upp med honom på hemsidan också. :-)

I övrigt är livet ganska stressigt. 100 saker i skolan (känns det som åtminstonde..), 1 miljon grejer med hästarna (som jag frivilligt mer än gärna tar på mig mer av - det är ju såååå kul :-D) och några miljoner till med alla julklappar.
= Frida is fattig.. Nåväl, nu ska jag nog fundera på att hoppa i säng.

Godnatt
Frida

Maddes öga ;-)
Fotot är COPYRIGHT BY FRIDA LS PHOTOGRAPHY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0