Sofia luktar kiiiss.

Ja så äre.


Igår blev det inget tömköra, tvättade och shamponerade Lúkas istället. Eksemet börjar komma nu så det var bara laga täcket (tack mamma!) och smörja. Nu blir det smörjning varje dag med salvor, oljor och sånt.. Uffa.. Det är så jäkla trökigt med eksemet. Stackarn.

6 dagar kvar, sen är jag på väg till Islandet. ;-) Wiie! Det blir nog grymt skoj. Längtar jättemycket!

"Någon" hade ställt mitt mobilalarm på 03.40 på lördag.. Undrar vem.. ;-) Haha Sofia, du kommer aldrig lyckas. Jag är för bra :-D
Elin Älg sitter och är allmänt tyst och diskuterar pengar, Camilla Prilla sitter och pillar sig i naveln. Och Lingan sitter här och säger "Skriv blogg" "Du skriver så tråkigt!" och så ska hon läsa över axeln. Hm..?

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄE. Hörredudu. Ikväll ska jag göra nåt skojj. Wieho. Undrar vad.

Tjing

image17
Den berömda korven
Lingan

Kommentarer
Postat av: sofia ling

uhu du är så dum! :o
HAHAHAHA du fick inget gratis godis, som jag fick xD

2008-05-27 @ 09:23:11
URL: http://sofialing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0