Du är du och jag är jag, vem är vem ?

Usch det är skola. INTE ROLIGT.
Snoozade 1 timme idag (underbart) och gick till skolan en kvart senare, vi hade ändå ingen lärare.
TRODDE JAG. Haha, vi hade lagom startat upp datorn när läraren knallade in "Jaha, jag skulle bara kolla vilka som var här" - FAN VAD GRYMMA VI ÄR CAMILLA, haha klara oss den här gången också!

Nu har vi resurspass i 3 timmar, jag måste verkligen jobba ikapp.. INTE ROLIGT. Usch. Massor med fotouppgifter och jag har inte någon jäkla idé.. Fan fan fan... Dokumentärbilder, minst 3 i rad? Jag tror att jag ska ragga upp min kusin Elin och ta med henne till stallet och typ fota henne. Hon är ju liten, och man kan alltid fota barn. Svartvitt is the shit.
Eller så tar jag på henne, på min syster och sen mormor. Hm.. jaa, där har jag idéer iaf.

Igår jobbade jag med Svörrebörre, vilken jäkla fin häst han är alltså.. WOW!! Det kommer bli kanon det där.
Sen så pussade jag och borstade Skroten, sen fick han gå in. Ska täcka på honom snart, jag vill inte :-( Men man vill inte göra det försent heller.. Skrutten !

Inatt kunde jag inte sova, sängen vibrerade igen. HAHA, det är jätteäckligt. Jag vaknar ibland (och så hänger inte hjärnan med från REM sömnen eller vad det heter, och då drömmer man samtidigt) och då vibrerar sängen!! Äckligt.

Idag ska jag nog ringa och boka provridning.. LÄSKIGT!!

Burre och jag ska ut en sväng idag, med Skroten som handhäst och klättra i skogen. Behövs.


Kommentarer
Postat av: sugarrush

är du intresserad av trav? :D

2009-04-22 @ 13:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: sugarrush

jaha ok :)

du är inte intresserad av att köpa smink/andra skönhetsprodukter till sjukt bra pris? kolla i min blogg ;)

2009-04-22 @ 16:27:57
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Tessan

Provrida vem?

2009-04-26 @ 17:35:39
Postat av: S

SKRIV BLOGG! NU :D

2009-04-27 @ 11:35:13
URL: http://www.sofia-ling.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0