Jag kommer om 5 minuter sen..

Usch, jag vill ha en tidsmaskin. Imorse var det inte kul alls, jag var S T R E S S A D .
Vaknade, tog på en tröja, fixade smink, åt frukost, parfym och blaha blaha. Frös som fan så jag la mig en stund under täcket framför datorn.. Och.. Jag somnade. Bajs. Vaknade 28 över 8 och då hade jag mer saker att fixa.
Ringde i panik till Camilla och sa att jag går ut om 2 minuter.. Det blev.. 8 minuter senare.

Jaja, ingen lärare nu iaf. Skönt. Har hållt på med att rita illustrationer på vetenskapsmän. Det är inte fullt så kul, men det går fort :-)
Så om en stund går jag och Elin till Subway och käkar, sen åker jag till Turkland och sen ska jag på röntgen! Nice not.
Ikväll ska jag rida Glampi, gå ut och gå med Lúkas och Svörre. Mocka till Lúkas och Svörre, fixa 22 kg hö och ge pållarna liiite krafftfoder.

Nej nu ska jag fortsätta med att färglägga/skugga våran gubbe.. Kuljul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0