Sex små vitpepparkorn.

Igår kom Erkolajnen hit en sväng, men vid halv 12 inatt började hon må skit så hennes mamma kom och hämtade hem henne.
Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, iiiiik! Har verkligen inte tid med det... Så igår klockan kvart över tolv satt jag och hällde i mig några vitpepparkorn. Blähää äckligt.

Idag ska jag inte göra så mycket, äta vitpepparkorn antar jag, och åka ut till hästarna. Ska pussa på Lúkas och hjälpa Carina med Gandur. Det blir praaa!
Ikväll får vi väl se vad jag gör, antingen kanske jag åker iväg till Madds (hahaha det låter som Mats) en sväng och se på filmen jag köpte igår för 39 kr - The Blair Witch project.

Just nu hör jag tonerna till "Heartbreaker" med Pat Benatar. YES you heard me., Men det är min kära far som spelar Guitar Hero. HELA TIDEN spelar han det. Scheisse ;-)

Hm.. Jag har en ny favoritlåt tror jag ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pdlS7tab5rQ <-- Göööbra!

Kommentarer
Postat av: Tessan

du är sämst på att uppdatera unge!

2009-01-17 @ 21:23:04
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0