1 vecka och 2 dagar

har det gått sen jag skrev sist. Det var ett tag sen!


Vad har hänt då? Jo.. Inte mycket ärligt talat.
Pållarna fick gå ut i stooora beteshagen för några dagar sen. Drygt 4 dagar senare upptäckte jag att jag numera inte bara har ett sto till betäckning utan nu har jag även två dräktiga valacker!
Så de fick gå ur igen ett par dagar, och sen in igen. Blir lite byten, men vafan.. Ni ska se dem! ;)

Igår badade jag båda hästarna, de tyckte det var sååååå skönt. Fylkir somnade nästan, Lúkas piggnade på sig avsevärt (Fylkir med) och nu får de inte lika mycket flugor på sig. (ProbShampo is the shit)

Nej, nu ska jag åka och ta in dem. Så får de stå inne någon timme, sen är det dags för uteritt med typ.. 4 st :)
Blir å hålla i sig, sist tyckte Fylkir det var skiiiitkul och det gick lite väl fort - TÖLTRÄSER. ;)

Nä nu skriker mamma på mig, tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0