Efter regn kommer solsken...

OJA! Det kan man lugnt säga - inte ett moln på himlen, det är strålande sol och jag är så sjukt pigg (fastän jag är nyvaken!) och så jäkla glad :D
Vid 2 ska jag åka ut till hästarna, jag och Bettan ska rida ut en sväng - hoppas vädret håller i sig bara :)

Igår körde jag till Örebro, det gick bra. Typ lastbilensdag eller?! Hur mycket jäkla lastbilar som helst ute.
Så vare en jäääävel som höll på att krocka med mig. Ingen lastbil dock.
Jag körde lugnt och fint i 115 km/h bakom en husvagn och så delar sig vägen och han är på väg in på avfarten.
SEN när vägen tar slut så svänger den idioten ut på mitt körfält igen. Jag tvärnita, mamma vaknade till rejält ;) och jag blev skiträdd!
Annars gick det väääldigt bra överlag. Nöjd!

Något mer som gick vääldigt bra var ihopsläppet mellan Fylkir, Lok, Strokkur och Dynur.
De två bruna sprang lite, sen suckade de och dök på maten istället. Fylkir och Dynur bestämde sig för att träna kadriljprogram och travade brevid varandra och sedan valde de att runda en varsin brun! HAHA ;)
Lekte gjorde de också - en hel del. Det här blir nog jättebra tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0