Treee misslyckadeee försööööök

Kom inte ihåg mitt lösenord till bloggen! Skrev in samma 3 gånger, sen insåg jag att fingrarna var 1 tangent förflyttad åt höjjer. Fattarni ellehhh?

Idag har vi varit med klassen på djäkneberget och jag, som alltid ska vara så jävla negativ, tyckte det faktiskt var kul! Eller kul.. Det var helt okej, godkänt, plus i kanten. bla bla, stal en kamera och fotade - det gick inte så jättebra. I live for my Nikon, herregud vad jag ändrat åsikt i den frågan.
Just nu mår jag sjukt illa, känns inte bra alls det ska ni veta. Men det går nog över, ska ju snart ut i friska luften, bara på med joggingskorna och ta sig en springrunda med den feta hästen (brås på sin matte antar jag...).

Jag har förövrigt ett klockrent VG i svenska. Som E18 som min lärare uttryckte det, fattade ingenting men det lät positivt iaf!

IMORGON är vi LEDIGAAAA, gud så underbart. Ska sova, fast nyss spräckte mamma mina planer. Vi ska ha morgonkollen i stallet, så jag måste åka ut - tidigt på min födelsedag! Vad är det här? :O
På onsdag kommer han - kungen! Och på torsdag är det dags för morgonkollen (som jag dock tog frivillig, vill ju kolla till nytillskottet i familjen :-)) typiskt nog är det första dagen på sommarlovet ;) Men vadfan gör det!


Underbara, vackra Svörður!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0