Även de starkaste kan bryta ihop.

Tänk för att de kan det.. Fyfan. I förrgår orkade jag inte mer, bröt ihop totalt. Mamma och jag körde runt i en timme och jag grät helt hysteriskt. Helt jävla hysteriskt. Fyfan alltså. Ibland bara.. orkar man inte. Jag orkar inte längre.. FAN, lämna mig ifred bara.
______________________________________________
Jag sitter i Sala och lyssnar när mamma har någonting (Upplärning?) med några. Jag har lyssnat på det i snart 4 timmar så det är lite lätt tråkigt. Så.. jag sitter här. Med en dator med dubbla skärmar. HA! Den ni.
Ikväll är det stallmöte 17.30. Sen ska jag ut och rida Gandur och Lúkas. Hoppas jag orkar.

På lördag ska jag till Mads. Carina o Sörta åker iväg så vi är ensamma, ska laga mat (fyfan ;-)) och så. Sen ska vi helt enkelt ha en sån där tjej-lördag. Wiiie! Mysigt. :-)
Igår köpte jag två filmer som jag tänkte ta med - haha - Mumien (muahaha) och På smällen (muahahaha) sen ska jag.. sova med Hedda bus på magen. Ett ord : M Y S I G T

Fan vad jag är trött. Gissa vem som kommer att sova i bilen hem ? Inte äre mamma iaf!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad har hänt frida?

2009-03-06 @ 13:42:32
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0