Kläm mig i håret din jävel.

Jag har ont i huvudet, haft det i 2 dagar nu. Inte blev det bättre av att det nyss vandrade in en liten unge i klassrummet.
JAG AVSKYR BARN. I alla fall för det mesta.

Idag är jag lite öm i kroppen, men inte mycket. Börjar väl bli van nu! Haha.
Vi började 12.45 idag, så himla skönt. Trodde jag!! Mamma väckte mig halv 7, då vare bara pallra sig upp och åka ut och släppa ut springarna.
Mockade på samma gång och sen var det klart typ. Yes, åkte till Donken och köpte frukost - GOTT - sen åkte jag hem.
Parkerade vid datorn efter misslyckat försök till att lösa mattetalet. Det gick inte bra alls. Huvudvärk. Suck.
Försökte tvinga i mig en TREO men det gick väl lika bra som mattetalet, milt sagt.

Kom iväg alldeles försent som vanligt men mötte upp Sofia 12.00 typ. Åt äcklig mat (hungrig nu ju!) och sen gick vi till skolan.
ÅTERIGEN pillade jag bort en tangent på min dator (wooops!) så det var bara att leta upp Matt (för 3dje gången) så att han kunde trycka dit en ny.
Hehehe. Tokigt.

Jag är JÄTTETRÖTT, har ont i huvudet, är HUNGRIG, förstår fortfarande ingenting av matten (grr) och min vän mattesnillet (samma som flashexperten) tror jag har tröttnat på mig. Jobbigt.

Jag tror att jag ska lägga mig och sova sisådär en vecka, då slipper jag mattenationella iaf.
None
En gullegris

None
Ett mattesnille.

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAH jag dör :D

Gillar det där om ungen och matte snillet haha

2009-05-11 @ 15:38:47
URL: http://annachristel.devote.se
Postat av: Camilla

men suck mattesnille heter det väl ändå :P

2009-05-11 @ 15:39:39
URL: http://annachristel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0