You're a duck fucker.

NU (efter ca 6 timmars totalt arbete med att försöka fixa till det JÄVLA avsnittet) så funkar avsnitt 11 av John Bauers julkalender. Nu ska vi jobba yttligare 5 timmar med att fixa klart en scen (tack och lov för att det bara är EN). Julavslutning på fredag. SKÖNT. Ska bara käka mat och sen slutar vi typ. Efter att ha spelat upp avsnitt 19-24 (vilket är ett stort avsnitt).

Wiiie! Nice.

Ikväll ska Lúkas ridas. Imorgon ska han vila, Svördur longeras och Börkur ridas :-)
På fredag ska Lok tömköras och Börkur ridas. På lördag.. Ska jag sova!!

Förresten, Sista julklappen inhandlad idag. Weeei.


DESSUTOM så spelade vi bowling idag. Jag vann. Lingan sööög ;-) MAAAAAAHAHA.
Det var tråkigt.


Snart ska jag ut till min hääääst :D

Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0