Begäran hit och dit. Är man anställd eller?!

Pessimisten klagar, Optimisten optimistar sig och nu ska optimisten göra ett försök att omvandla pessimisten.

Jag insåg att jag glömde äta frukost när magen började vråla i klassrummet, gick till ICA på rasten och köpte Polly. Åt några stycken innan jag mådde illa. Jag har fått blåsor i munnen?! Haha. Lustigt sammanträffande :P Ont gör det iaf, stackars Loket som hade fullt förut. Uha.

Idag står det på menyn "Pasta med sinksås" hm.. nåt nytt? Undrar vad det är för något ;-)
Sen tror jag faktiskt att jag hoppar på bussen till vallby och åker en sväng till Mormor. Inte varit där på ett tag (host). Hehe

Ska jobba lite med webbdesign tror jag. Det här var ganska trökigt. Är nästan klar med min sega hemsida. Sen är det 10 andra hemsidor som ska byggas och fixas med. Suck. Mycket jobb, lite tid. Nu tog jag iof ännu en till rast. Men äsch, man kan inte jobba hela tiden heller. Näe. Nån måtta får det vara!!

Lingan här sitter brevid och snokar. Det var på hennes begäran jag skriver det här inlägget. Hon klagar på att jag skriver för sakta. BAH!! Sakta, jag? Tss ;-)

Det är svinkallt här inne, jag har nog feber. Så kan det gå när man står ute i regnet 7 timmar!!!!! Usch. Så dum jag är.

Ikväll ska Bengt och jag ut och rida tror jag. Hästarna måste ridas, men vet inte om någon är så sugen på det egentligen.

NÄE!! Nu ska jag nog bli social med pessimisten, innan hon exploderar av tråkighet.
För att härma Camilla:

Over and out
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0