Hoppsan jag sprutade för hårt..

Haha. Idag har jag högtryckstvättat nästan hälften av Lúkas grejjor. 2 gånger vardera + tvättade i gulsåpa där emellan. Några saker gick lite sönder (suck) men betten!! WOW. De har nog aldrig varit såhär rena ever.
Packat ihop fler grejjor som ska högtvättas imorgon.

Imorgon ska jag åka och titta på Sleipnirs finaler. Mamma orkade inte träffa folk idag så vi åkte till mormor istället (och tvättade).
Sen ut till pållen och bära vatten och JAG fick bära en tung jävla sten till badkaret.. Bah!! Hans blåsor börjar försvinna riktigt bra, men han hade skärsår på rumpan.  Hm. Skumt.

Nu ska jag packa för jag ska sova hos Madde idag. Tjingeling. :-)

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0