Pessimisten och Optimisten

Igår var jag och madde i stallet (as usual) men min kusin Elin (4 år) var med också :-)
Hon fick rida på Hrói men "Jag vill rida på Lukas!! Jag vill rida på din häst Frida!" ;-)
Lúkas sjukan går i släkten?! Hehe
Madde och jag smörjde, sprayade och sov med våra pållar. Mysigt!!

Igår ringde jag till Erika men hon sov, så jag pratade om allt och ingenting med Erikas mamma Madde.
Och om Erika säger ja så kommer jag och min Madde (som nu kommer bli omdöpt till Bengt) att sova
där fredag-lördag och sen följa med på Sleipnirs Lätta vår som hästskötare och hjälpare ;-)

Pessimisten Sofia sitter här brevid och klagar över att allting är så tråkigt, Elins ben är i vägen och det ena med det sjunde.. Tur att Optimisterna Elin, Frida och Camilla sitter här och lyser upp stämningen med deras närvaro.

Nähäpp. Snart äre time for work. Men tänka sig att medans Elin var 'sjuk'har Frida gjort klart deras arbete till tidningen! Är jag inte bara bäst?

Tjing
Ling, sluta läsa över min axel!!!


image10

Kommentarer
Postat av: sofia ling

att du alltid ska anklaga mig för massor med saker. :o

jag är väl ingen pessimist och jag läser minsan inte över din axel! (a)

2008-05-20 @ 09:12:19
URL: http://sofialing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0