Att jag hade sådan tur..

Det finns en människa, som jag haft den oehörda turen att få lära känna. En underbar människa som man får rätt sorts respekt för från första stund. Och man vet att man får en sån oehörd respekt tillbaka, bara man är sig själv.
En människa som vet hur det är att sitta i samma situation, som LYSSNAR, som GER en så oehört mycket självförtroende, som hjälper en och som man verkligen kan lita på. Som man VILL lyssna PÅ tillbaka också. Som man inte vill ska må dåligt. Man tycker om henne för mycket!
Trots att denne person är blond så är hon långt ifrån korkad, och det känns som om hon på något sätt kan "läsa av" en. Jag har aldrig kunnat ljuga för henne (Inte för att det någonsin behövts, men inte en enda liten vit lögn har gått, inte kan jag lura henne heller för jag avslöjar mig själv..). Och jag har alltid så jäkla kul med henne. Det är en person som nästan vet mer om mig än vad jag gör! Den personen heter Tessan Bejje, och jag tackar henne för att jag mår så pass bra. Hon finns jämt där och lyssnar när jag är ledsen eller när jag är glad, när jag är förbannad och när jag är nervös, HELA tiden alltså. Jämt! Och jag bara VET att jag kan ringa när som helst. Om minsta lilla grej! Hon lyssnar faktiskt alltid.
Det betyder så himla mycket, jag tror aldrig att jag släppt in en människa så mycket..

Tack för att du finns Tessan, du är den bästa!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Va du är gullig Frida:) Ställer alltid upp på dig, bara för att jag vet att du skulle göra det samma.



Tack för de fina orden, du gjorde denna fuckade dag till att jag fick ett leende på läpparna!

2009-05-01 @ 21:10:58
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0