Bubbahubbalej

... Ja

Foton slutade 1 så jag gick hem! Muaha, skönt.
Idag har det varit en dryg dag egentligen, dagen började med en jäkla massa stress (sprang ut 8.37 och vi brukar egentligen gå 8.28 någonting) inte bra Frida!!
Sen.. var det matte. Det gick som det gick, dvs inte alls, och nu sitter jag här med ett tuggummi i munnen och kollar på Oprah?! Usch. Jag hatar egentligen sådana program. ÄNDÅ sitter jag här. USCH FY BLÄ.
Nä.

Om en stund ska jag ut till min kära bästa häst och så ska jag jobba Svörrebörrebus också! Han är mysig han :D

Snart ska jag starta Boogeyman 2, men jag tror inte att jag vågar! HAHAHA, jag har fan mardrömmar bara av framsidan på filmen. HAHA, jag är typ sveriges mest lättskrämda.

På lördag ska jag tävla - OCH JAG STARTAR FÖRST!! Fyyyyyyfaaaaaaaaaan!

Världens bästa Burk!
Und liten tävlingshäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0