Blogg blogg

Igår fick jag en snilleblixt och slängde in en pilatesboll till mina pållar. Fylkir tyckte den var SÅÅÅÅ konstig men SÅÅÅ läskig. Han var dock modigast och gick till och med fram till den ett par gånger.
Lúkas stod i andra hörnet.

Sen fick de springa en stund, skitkul sa dem och stack iväg i bocksprång.


Imorse vaknade jag kl 5. Jag har suttit upp "byn" i  mitt rum (juldekoration som lyser) så jag antar att min hjärna uppfattade det som solljus. Jag hade vansinnigt ont i magen och lyckades somna om, 8.30 vaknade jag...
Jävlar.

Camilla hämtade mig och fem i 9 sprang jag ut till bilen, det är -5 grader och jättemysigt ute :D

Nu äre fotolektion och Sofia och jag ska kolla på REC. Antar att det blir en sömnlös natt. Bra det, för då kanske jag inte ens orkar bry mig att jag ska få en spruta imorgon.

Värdelöst inlägg.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0