När liten blir stor..

Igår red jag på Krókur :-D
Han travade på volt efter lite skänkelvikningar - vilken kanonduktig pålle.
Carina jobbade honom från marken och jag satt på, tog dock i tygeln vid skänkelvikningar o sånt.
Åh vad kul det var, man blir så peppad till att försöka själv på Óskadís.. Jag tror jag kommer att göra't!!

Idag ska jag rida ut på Burken, ska först till Jula och byta ut den j-vla klippmaskinen som inte funkar.
Sen ska jag till Hööks och införskaffa mig ett sidepull till Lok. OCH SEN ska jag rida Kroken igen :-D
Nice!
Efter det ska Lúkas och Svörre jobbas med NH, jag ska packa inför (förhoppningsvis!!!) sista besöket på Strömsholm med Lok imorgon, packa hö till kvällsfodringen och sen ska jag.. sova.

Jag vaknade nämnligen av mig själv, först kl 6. Men då lyckades jag somna om till 7. Efter diverse misslyckade försök att somna om yttligare så gick jag upp halv 8, satte på en film (Spiderman 3) och kollade på den.
Nu är jag ÄNDÅ efter i schemat (jävlar!!) och jag börjar bli stressad.. Fan.

ASG. Igår somnade jag skrattandes efter Tessans sms!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Besök gärna min blogg! Jag tror du skulle gilla den! =) en riktig hästblogg!

www.emeralds.blogg.se

2009-02-22 @ 21:43:30
URL: http://emeralds.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du er knep...

Du jag tänkte om jag blir frisk om jag kan komma på söndag då?

Fast nu är jag ju sjuk men borde vara frisk då ivf:)

2009-02-23 @ 21:34:36
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0