Var det du eller jag ?

ASG. Idag hade vi en liten diskussion på vägen tillbaks till skolan.
Jag gick och spottade och både Elin och Sofia blev ganska äcklade av detta.
(WHY??!)
Elin (till mig): Och du klagar på den där instruktören vi hade på gympan för att hon spottade på golvet!!
Sofia (till Elin): Men.. Det var ju du?
Elin: Jooo.. Men..


HAHAHA. Det var så himlans kul när man var där! Haha

Vi käkade på Subway idag - italian spicy med mycket vitlöksdressing. MUMS!!!!!! Jäklar vad mätt jag är nu alltså :-D
Gick en sväng i några affärer (bl a the body shop, där elin sprutade mig med parfym.. HUVUDVÄRK :-() innan vi drog oss tillbaka till skolan igen.

Ikväll ska jag rida Gandur, måste rida igenom honom - det är ju Nina lektioner från och med imorgon igen!
Eftersom mitt älskade Lok inte är ridbar så kommer jag att rida Gandur, vilket bådar gott för vår tävlingssäsong. ;-)
Passa er, för här kommer den röda, fega ångvälten!! Wiie.
Vi ska dessutom bli filmade ikväll.. HJÄLP.

Dessutom, mina vänner, har jag NAMNSDAG idag ;-) GRATTIS till mig.
Och GRATTIS till HANNA som fyller 18 barre idag. :-)

Nej hörrni, nu ska jag jobba lite.. Sen ska jag med bussen efter 3 någon gång, lärarfritt = gå tidigare. Kuljul.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0