Du kan va!

Jag är vaken NU!! Fan också. Jag tänkte ju sova ut tills.. 10 iaf.
Men det är så djävulskt kallt (herregud, förra året var jag på island - och det var tamefan varmare där).
Nu är jag sådär ombytligt, för jag föredrar 100 gånger att det är såhär än 27 grader och uppåt. (23 är okej).
Hm..

Igår red jag fina Skuggi. Gick jättebra, förutom att han sprang fort i början. Men sen så! :)
Mjuk i munnen, formade sig kanon för ytterskänkel och LYSSNADE verkligen. Jättekul att rida honom!
Efter det tog jag in honom, gav honom mat och lite sånt. Sen tog jag in Svördur och pussade lite på honom.
Han kom springandes i regnet, lilla svarten! Lúkas är RÖD på mulen, helt bränd. Skrutten. Han fick pussar, smorde honom och så fick han mat. Han älskar sin box har jag märkt, har man honom lös rymmer han ibland in i boxen!

Idag ska jag.. inte rida. Men jag ska pussa på Lúkas och gå med honom en sväng tror jag. Eller så ska jag kanske jobba lite NH och aktivera skallen på honom :)

Vi får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0