Ursäkta röran, vi bygger om...

Det kan ni ge er fan på! Jag är så jäkla, jäkla glad. Humöret har varit på topp nu i.. några dagar.
Jag är helt lycklig.
Efter allt skit som kommer härovar o närsomhelst så har jag blivit en helt annan person, jag säger ifrån och jag gör /säger precis som jag tycker och tänker. Jag har helt enkelt börja släppa på att sätta alla andra före mig själv - för jag ORKAR inte det längre. Nu jävlar är det ombyggning på gång. Och som jag sa, jag är riktigt LYCKLIG.
Det är såhär det ska vara att leva!! Fattar inte varför jag inte förstått det tidigare.
För någon dag sen var jag ute på stan och SHOPPADE. Fyfan vad roligt det är. Hör ni? Vem är den här människan?
HAHA. Så det så, nu sätter jag ner foten. Personlighetsförändring på G.
Jag tänker inte bara vara "den där hästtönten", niet. Jag skaffar mig ett liv. Vad är det som händer? HA.

Nu ska jag ut och handla skor och kläder med min mamma
Jag har nog slagit i huvudet, men fan vad bra det känns.
Hädanefter tror jag att det kommer att finnas en starkare Frida som sitter här och skriver.
Vi får väl se.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

GO GIRL!!! :D Jag backar upp!

2009-05-02 @ 20:49:13
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0