Sp-sp-sp-spöööööökeeeeee!!

Igår såg jag på skräckfilm, Haunting in Conneticut.
Ingen bra idé.

Jag skyller allt på Sofia Ling. Hon borde ha stoppat mig, men hon påstår att min envishet gjorde det omöjligt.
BAH. Vad snackar människan om? Jag är den mest omvandlingsbara människan på hela jorden.
Så det så.

Jag kunde inte sova på kvällen, låg och SÅG hur det stod brevid mig ett lik med inristningar på kroppen och utan ögonlock och blottade tänderna. Kul. Typ va.

Men det sjukaste av allt hände idag, i klassrummet.

Det spökar!! i vårt grupprum...
Vi satt och läste en (lång, astråkig) dikt på engelskan (som förövrigt handlade om att äta barn och använda fattiga kvinnor som avelsdjur och sedan sålde man barnen typ) och jag fick absolut inte prata eller störa de andra två där inne. Men som ni vet är jag en väldigt snäll människa och gör alltid som jag blir tillsagd. Speciellt om någonting är långtråkigt och någon vill koncentrera sig. Det är ju sant!
Jag skulle få 15 kr om jag var tyst i 15 minuter. HA, lätt fixat, jag är ju alltid tyst.

Det hördes suckningar, någon hackade Sofia på axeln upprepade gånger, någon sparkade på bordet och stolarna.

Det var inte jag. Jag lovar!
typ.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hahaha! du är nästan lika störd som kosmos tanten som jag bloggade om idag:)

2009-11-05 @ 22:33:25
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0