Vi kom utan krav men uppfyllde alla mål !

Världens bästa Fylkir gick 3 finaler idag!
B-final 4gång låg vi på 4.80 i uttagning, höjde oss till 4.88 och VANN den.
Red A-finalen strax efter och landade på 7e plats (vi var 8 st på banan) och på 4.75, det var RIKTIGT jämnt mellan alla. Typiskt nog så drogs vi ner på skritten!

T8an var vår sista final och han var riktigt trött, mest i huvudet dock -
vi landade dock på en 2dra plats :-)



Skuggi, min underbara Skuggi, gick bra i tölten i fyrgången igår, hängde sig i traven och sprang i skritten. Sen kom vi till galoppen och då fick vi fel galopp och sen var det bara hålla i sig ;-)
Stigbygeln tappades en sträcka men det är sånt som händer.
Vi fick 4.0, 4.5 och 6.0 för tölten, i våras fick han 1.5 så det händer grejjor ska ni veta !! Underbara häst.

Yes jag är medveten om min mycket höga hand, det är en fuuuuul ovana jag fått på honom. Det ska tränas bort, det svär jag på !



UNDERBARA underbara Skuggi. Den här hästen kommer att gå långt !

Kommentarer
Postat av: Milli

Grattis! :-D Det var kul att se ;-)

2009-09-08 @ 13:41:55
Postat av: Frida

Var du där?! Och du kom inte och sa hej??!!!! VAD FAN ;)

2009-09-08 @ 15:51:29
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0